יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

עונה חדשה


התמונה.

אז יאי, עונה חדשה.
בעיקרון כיוון שהיו לי תוכניות לצפות גם בחלק לא קטן מעונת הקיץ, אבל בסוף הדבר לא נעשה ועכשיו אני עדיין מוצאת את עצמי משלימה דברים מעונת האביב בכלל (ומ-2008 P: ) החלטתי בהתחלה לקחת קצת הפסקה מהעונות, במיוחד שלא שמעתי משהו שווה במיוחד על העונה הנוכחית, ולשבת ברוגע ולהשלים את כל הסדרות, וגם למרתן כל מני דברים ישנים יותר שיושבים לי ברשימה אבל אף פעם לא טרחתי לראות. אבל בסוף נכנעתי והלכתי לבדוק את התמונה, וגיליתי כמה דברים נחמדים, אז אני אראה אותם....




C3 - האמת שמהתקציר בתמונה התלהבתי קצת יותר מזה שיש במאל, אבל אחרי זה הלכתי לקרוא דעות של אנשים, ונראה שזה לפחות משעשע. בכ"מ, יש מצב אני ממש טועה, אבל בנתיים זה לא הכי נראה כמו האצ'י הרגיל עם טסונדרה ומלא "אוי, נפלתי לך על החזה". כלומר, יש טסונדרה, אבל גם יש קצת עלילה ואולי לא יהיה מספיק אצ'י.

Ben-To  - פה על תקן הקומיק ריליפ. האמת שלפי התמונה של זה בתמונה דילגתי על זה, כי זה כן נראה לי הכי אצ'י-הארם גנרי בעולם, אבל אז צויין בפני שלראות אנשים נלחמים על בנטו בחצי מחיר עד המוות יכול להיות מצחיק ממש. ובגלל שאנשים נלחמים למוות זה באמת מצחיק, למה לא. גם קצת קונספט חדש לקומיק ריליפ, אצלי זה בד"כ משהו על ילדות בתיכון/חטיבה, וראיתי לא מעט כאלו בזמן האחרון.

Kimi to Boku - נראת לי סדרה מקסימה ממש. לשם שינוי לא סלייס אוף לייף על ילדות קטנות, אלא על בנים, וזה לא שונן איי. יאי. יש לי די ציפיות מזה, מקווה שלא יאכזב. אני גם די מקווה שזה יחליף לי את אירוהא שנגמרה על תקן ה"הו~~ נהדר" או משהו כזה.

Mobile Suit Gundam Age - מה אני עושה לעצמי, אין לי מושג. אבל גאנדם.... וגם אחד שנראה כמו UC רק באנימציה טובה יותר... אז מה שזה לילדים קטנים... אולי זה יגרום לי לסיים את הגאנם 79 שאני צופה בו כבר יותר משנתיים.

Guilty Crown - גם סדרה שצוינה בפניי, אבל סביר להניח שהייתי שומעת עליה ברגע שהייתה מתחילה, כי זה נויטאמינה. וזהו בערך, העלילה נראית בסדרה כזה, אבל זה נויטאמינה אז יש ציפיות. מצד שני, הסדרה השניה של נויטאמינה Un-Go נראית ממש.... "אה" כזה. אולי זה בגלל שאין מספיק תקציר, אבל האמת גם מה שיש לא נשמע מעניין מספיק אפילו בשביל לבדוק את זה.

Mirai Nikki - יש לי לבטים ממש גדולים בקשר לזה. מצד אחד, אני יודעת שהמנגה מעולה אבל עדיין לא קראתי אותה כי אני עצלנית, אבל אני עדיין רוצה קודם לקרוא את המנגה. מצד שני, זה גם מה שאמרתי על FMA:B ש"כןכן, אני אקרא ואז אראה..." וכבר עברו כמה? שנתיים לפחות, ולא קראת, ובטח שלא ראיתי... עכשיו, FMA אני עוד יכולה איכשהו לוותר לעצמי כי ראיתי את הראשון ואני יודעת פחות או יותר מה הולך. מיראי ניקקי לעומת זאת, כבר המון זמן שאומרים לי לקרוא את זה ועדיין לא עשיתי את זה... might as well just watch the anime and shut up, שזה סביר להניח מה שאעשה.

נראה לי אעשה עוד סבב אחרי פרקים ראשונים, C3 יצא אתמול, וקימי טו בוקו מחר, כל השאר אני ממש לא בטוחה, אבל אני מניחה שבשבועים הקרובים הכל כבר יתחיל וזה.

היי, תראו, אני אשכרה כותבת!
יאללה,
כאן מיתר.

4 תגובות:

  1. קודם כל תתחדשי על הבלוג ובהצלחה!

    דבר שני חבל שלא שמת תמונה בגודל נורמלי שאפשר לקרוא ממנה... זה קטן מדי

    לגבי הסדרות, אני חשבתי לעצמי לנסות את גילטי קראון, מיראי ניקי אולי ואולי את פרסונה 4 אבל לא יותר מזה. נקווה שיהיה מעניין.

    השבמחק
  2. תודה D:

    מה... זה לא בגודל מלא? יתוקן עוד דקה.

    כן, נקווה. P: הרוב נראה ממש meh כזה...

    השבמחק
  3. אני ממש בבעיה עם העונה הזאת...
    בדרך כלל אני תמיד מוצאת משהו שתופס לי את העין, אבל הפעם, מלבד וורקינג שמציל את המצב (אבל זה עונה 2 אז לא נחשב), אין לי תקווה...

    אני אנסה לצפות בדברים ואקווה לטוב.

    השבמחק
  4. הדבר היחיד שבאמת תפס לי את העין מההתחלה היה קימי טו בוקו. כל השאר (חוץ מהגאנדם) די חיפשתי ובררתי בשביל להגיע לזה.
    עונה חלשה ):

    השבמחק