יום שישי, 21 באוקטובר 2011

רשמים~

אחרי כבר פרקים שניים ואפילו שלישים של כמה דברים, כבר אין ממש תירוצים.
בנתיים עוד לא הדרפתי שום דבר, ובשבועיים האחרונים אספתי עוד שתי סדרות לעונה, ויש סיכוי לא רע שעוד מעט תתצטרף עוד אחת.





אני בשוק, אני בהלם.
C3 - אחרי פרק ראשון של אצ'י וטסונדרה גנרים כאלה, על אף שהארואקי כבר אז הסתמן כיותר גבר משציפיתי.
בפרק 2 מתחילה העלילה האמיתית, והיא נראית לא רע. מתחילים להראות עוד צדדים של פיר שהם מעבר לתחתונים, את הקונפליקטים שלה עם עצמה ועם העולם. והארואקי ממשיך להוכיח את עצמו כחבר טוב. על אף שזה יכול להראות טיפה מאולץ, כיוון שהוא מכיר את פיר יומיים סה"כ וכבר עושה מעל ומעבר כדי להציל אותה ולהרגיע אותה. בסוף כל הדרמות בפרק 3 חוזר האצ'י והפאנסרביס, איך כשהוא בא לצד עלילה ולא מהווה את המרכז הוא לא מפריע יתר על המידה. יהיה מעניין לראות לאן תתקדם פיר, וגם לאן יתקדם הקשר שלה עם הארואקי.



סליחה, יש לי ילדה בבנטו.
Ben-to - אכן אנימה משעשעת. המלחמות שקורות בסופרים, ההתייחסות של הדמויות אליהן כאל משהו מאוד רציני ואמיתי  עם מונחים וחוקים בהחלט משעשע. אני מאוד מקווה שלא יהרסו את זה עם הפיכת כל הדבר להארם, זה יהיה ממש חבל.
הידד ללסביות מטורפות.



גברים אמיתיים אוספים עלי סאקורה.
Kimi to Boku - זה באמת "אנימה על בנים שעושים דברים חמודים", וקצת חבל. לא הופך את זה לפחות מקסים ומהנה, אבל כשציפיתי לסלייס אוף לייף שהוא לשם שינוי לא עם בנות... ציפיתי גם שהבנים יתנהגו בהתאם. אחרי שני פרקים פחות או יותר אותו הדבר, עם יותר פלשבקים וחתולים מאשר משהו אחר, בפרק השלישי מגיע סופסוף הבחור הגרמני ומזיז קצת את העניינים. לא כאילו יש פה עלילה לצפות לה, אבל כיף לצפות בזה, ואולי זה יהיה מצחיק יותר בהמשך, ושגם ישאירו לעונה השניה שאמורה להתחיל באפריל. שירי הפתיחה והסיום ממש מוצאים חן בעיניי, וגם הסאונד טרק ממש נחמד ומתאים.



מי נתן לילדים לנהוג?
Mobile Suit Gundam AGE - הפרק הראשון הזכיר לי מאוד את הפרק הראשון של גאנדם 79', גם קצת נראה כאילו הם מבססים יחסית הרבה דברים על הגאנדם המקורי. החל מהעיצוב של הגאנדם עצמו ועד לשם של הדמות הראשית ומהלכי הדברים.
אוי לא, מתקיפים אותנו והגאנדם רק כמעט מוכן! מה נעשה?! ניקח את הילד הקטן שיטיס אותו! נורא הגיוני. אבל נו, זה סאנרייז וגאנדם, אצלם זה הגיוני. ב79' אמורה מפעיל את הגאנדם שאבא שלו בנה בעזרת תרשימים שהוא מצא. עכשיו פליט בונה ומתפעל גאנדם בזכות משהו שאמא שלו הביאה לו. בסה"כ אני דווקא מרוצה מהעריון. אם המטרה של הסדרה היא להביא מעריצים חדשים וצעירים לגאנדם, אז הם כן עושים את זה נכון, לדעתי.


יהיה המשך עם גילטי קראון ומיראי ניקקי.
חוץ מזה מרתנתי את העונה הראשונה של Working!! וכרגע אני עוקבת גם אחרי העונה השניה, וגם השלמתי Mawaru Penguindrum ומחכה שג'יג'י יקומו מהמתים או משהו כזה ויביאו לי את פרק 15.

חוץ מזה היה אייקון, מהנה ומעייף בו זמנית. הדבר היחיד שלא נהנה זה הארנק שלי.... >>

ביי בנתיים,
מיתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה