יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

עונה חדשה!

כן, לא שומם פה לגמרי! אז מה שלא כתבתי כמה חודשים! האמת שבכמה חודשים האחרונים גם סיימתי אולי 3 אנימות, ככה שיש לי קצת תירוץ... אבל לא באמת.

בכ"מ, התכוונתי בהתחלה לכתוב על הסדרות שאני רואה העונה, אבל זה ייאלץ לחכות לשבוע הבא. במקום זה החלטתי בכל זאת לכתוב היום... על הסרטים שאני מחכה להם, ויוצאים העונה! זה נושא שבדרך כלל איכשהו מתפספס, לפחות בתור "עונה" כי גם ככה בתור לא תושבי יפן, או מקומות מסוימים אחרים בעולם שמקרינים בהם מדי פעם סרטי אנימה, לנו אין גישה לסרטים עד ליציאת הDVD/BD, ולכן ההתייחסות לעונות היא לא רלוונטית. אבל בכל זאת, בחודשים הקרובים יוצאים כמה סרטים שאני ממש מצפה להם, וזה לא קורה הרבה.






009 RE:CYBORG


ע"פ המנגה מעת שוטארו אישינומורי (Shotaro Ishinomori), שהיה אחראי בין היתר ליצירת מה שיהפוך לימים לז'אנר הטוקוסאטסו, ובעיקר עבד על סדרות קאמן ריידר.
המנגה המוקרית רצה בין 1964 ל1981 וסיפרה על ג'ו, הלוא הוא 009, שהיה נער עבריין, ויום אחד נחטף על ידי חברה ליצור נשק יחד עם עוד שמונה אנשים מכל העולם, שלא היו מהמקובלים בחברה.
החברה הופכת את התשעה לסייבורגים שמטרתם להיות נשק קטלני, אך לא עובר זמן רב עד שהחבורה מתחילה להתמרד, ובעזרת הכוחות החדשים שלהם מצליחים להעפיל עליה ולברוח לחופשי.
הסרט בעל עלילה זהה בבימויו של קנג'י קמיאמה ובהפקת Production I.G ייצא לאקרנים ביפן ב27.10.2012. מהבנתי הדלה בשחקני קול, השמות היחידים המוכרים לי מצוות שחקני הסרט הם מאמורו מיאנו ודאיסקה אונו.
אני מחכה לסרט בעיקר כיוון שלדעתי זה מנגה קלאסית, וגם בעלת המון אדפטציות שונות לסדרות ולסרטים. את המנגה תכננתי לקרוא כבר זמן מה, אבל תירוצים תירוצים,  ולכן הסרט הוא הזדמנות מצויינת בשבילי לחוות את עלילת המנגה, ואולי אפילו להתחיל לקרוא אותה לקראת הצפיה, או לאחריה.
אנידיבי | אתר רשמי

Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo


הסרט השלישי בסדרת סרטי הרימייקים של הסדרה Neon Genesis Evangelion ששודרה לראשונה ב1995 (גם היא בעונת הסתיו!!).
אמנם לא באמת ידוע משהו על עלילת הסרט, כיוון שכבר בסרט השני העלילה לקחה כיוון שונה מזה של הסדרה המקורית, אך ישנה דמות חדשה, מארי, ויהיה מעניין לראות לאן הסיפור יתגלגל, ובכמה מפגשים אצל פסיכיאטר שינג'י היה.
הסרט הוא כמובן בבימויו של הידאקי אנו, שחוץ מאוונגליון אחראי על עוד מספר סדרות מוצלחות של גאינקס כמו קארה קאנו וגאנבאסטר, אך כל סדרת הרימייקים מופקת על ידי סטודיו שאנו הקים במיוחד למטרה זו, Khara.
הסרט ייצא לאקרנים ביפן ב17.11.2012.
הזדמנות מצויינת לצפות שוב בשני הסרטים הקודמים, ואני באמת מקווה שהעלילה החדשה תיהיה מעניינת. מצפה בקוצר רוח לראות קב"ן!
אנידיבי | אתר רשמי

Hana no Utame Gothicmade



הסרט שאני הכי מצפה לו.
הסרט נוצר ובוים (וצויר, והתסריט נכתב וכו') על ידי מאמורו נגאנו, מעצב מכה ומנגקה שכתב את המנגה Five Star Stories (לכו לקרוא את זה), וזהו הסרט הראשון שהוא מביים.
הסרט מספר על קולוניה קטנה בה נשים הידועות כSongstresses יורשות את הזכרונות של אלו שבאו לפניהן, ובכך עוזרות לאוכלוסיה שנשלטת ביד קשה.
אחת מהנשים האלה היא בלן, בת ה-16, שיוצאת למסע לעליה לרגל. שמועה על התקפת טרור מאלצת את הנסיך המקומי, טרוהלון, לצאת יחד עם בלן בכדי לאבטח אותה. השניים שונים כמו יום ולילה, אך נאלצים לשרוד אחד את השני עד אשר יגיעו אל הבירה.
אני מחכה לסרט הזה מכל כך הרבה סיבות. הראשונה היא כמובן העובה שקראתי את המנגה של נגאנו, ועיצובי המכה שלו מדהימים ברמות אחרות. אין לו עבודות רבות, אך העבודות שלו אפיות, וזו דוגמא מצויינת לכך. ההכרזה הראשונה על הסרט הייתה ב2006 והפריוויו הראשון יצא במרץ 2010. מאז נדחתה יציאת הסרט כמה וכמה פעמים. כמעט שבע שנים עובד נגאנו על הסרט, כאילו הוא אישית מצייר כל פריים ופריים, ומשמש כבמאי, כתסריטאי וכמעצב המכה והדמויות. הסרט הופק על ידי סטודיו שהוקם למטרה זו (ואולי בתקווה לעוד סרטים של נגאנו), Automatic Flowers, וייצא לאקרנים בשעה טובה ב1.11.2012. אני מחכה לסרט מאז אותו פריוויו ראשון, ואני עדיין קצת לא מאמינה שהוא באמת יוצא.
אנידיבי | אתר רשמי

ו... זהו!
עוד סרטים שיוצאים בחודשים הקרובים זה סרט של טייגר&באני, ושני הסרטים הראשונים של מאדוקה מאג'יקה, אך האמת למרות שראיתי את הסדרות ונהנהתי מהן מאוד, אני בכלל לא בטוחה שאצפה בסרטים. בעוד שטרילוגיית הסרטים של מאדוקה עוד נשמעת מעניינת, כי אולי יראו מה קורה אחרי, או איזה סוף אלטרנטיבי לסדרה, הסרט של טייגר&באני לא נשמע מעניין בכלל.

צפיה נעימה,
מיתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה